FANDOM

Ово је листа Бурсијанаца који су живели у Текоди. Први Бурсијанци који се појављују (у првој серији Планетеса) су заробили свемирски брод „Кугла 04“ са Жузепом Маријом 4, Ралжом (девојчицом из Гоболе) и другим људима. На крају првог дела друге серије, свемирски брод „05“ поразује Бурсијанце и деца постају краљеви Текоде, али ова позиција је привремена јер су се Бурсијанци вратили, поново дошли на власт и деца су поново заробљена. Коначно Текода је уништена на крају првог дела треће серије са директивом Омега.

Зук Уреди

Вођа Бурсијанаца. Појављује се у свакој епизоди у којој се појављује Текода. Има могућност да створи више Бурсијанаца ако неко од његових пријатеља умре. Ако Зук умре, не могу више да постоје Бурсијанци. Зук умире када се Текода уништи.

Наталија Уреди

Појављује се у првој серији Планетеса и у серији „Планетес Мата 2” У првој серији организује и контролише групу Б, пола деце, а у серији „Планетес Мата 2” када су Монтсе и Кристина умрли, Наталија преузима контролу групе А, а нови Бурсијански члан по имену Марија контролише групу Б. Воли да баца људе из прозора. На крају првог дела друге серије Наталија је умрла.

Монтсе Уреди

Појављује се у првој серији Планетеса, и контролише групу А (друга половина деце). На крају прве сезоне прве серије умрла је.

Xесус Уреди

Појављује се у првој серији Планетеса, он је Зуков асистент. На крају прве серије умро је.

Кристина Уреди

Замењује Монтсе, и контролише групу А. На крају прве серије умрла је.

Анђел Уреди

Замењује Xесуса као Зуков асистент. Жузеп Марија 5 га пуца на крају серије „Планетес Мата 2”, али је само рањен и на крају прве сезоне серије „Планетес 3“ поново је активан. Коначно је умро кад се Текода уништи.

Марија Уреди

Она је нови Бурсијански члан серије „Планетес Мата 2“. Умире када се Текода уништи.

Мајте Уреди

Она је нови Бурсијански члан серије „Планетес 3“. Умире када се Текода уништи.

Шави Уреди

Други Бурсијански члан који замењује Анђела док Анђел се регенерише. Када Анђел поново постане активан, убије Шавија.

Неименовани Бурсијанац Уреди

Први Бурсијански члан који замењује Анђела док Анђел се регенерише. Он је агресиван и покушава да убије капетана Жузепа Марију 6, али Ралжа га убија.

Ликови серије „Планетес
Серија Главни ликови серије
Планетес (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАј ТанабеФи КармајклЈури Михалков
Планетес (оригинална серија) Жузеп МаријаРалжаЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес Мата 2 Жузеп МаријаРалжаМануелЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес 3 Жузеп МаријаЛинаМануелЛајаЛијаДиегоПадокЈош децеБурсијанциИши Кадсе0ПумикиКарлаАннРутиттоКимберли
СеријаСтар4 ГрокаПадокВише чланова посадеЖузеп МаријаИши Кадсе0ПумикиКарлаАннЛајаКимберли (Мими)Дани
Више… Мелина (Винкс-Мелинс)ЕрикаЗлатно СтварањеЛоренаЛауринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлиј Франку