FANDOM

Гобола

Гобола.

Гоболијан

Гоболијански мушкарац.

Гобола је удаљена планета ка Земљи са много малих сателита, која се појављује само у свемиру проширени у серији „Планетес“. Планета је погодна за живот. Налази се на крају алфа квадранта Млечног пута. Технологија Гоболе је напреднија од Земљине технологије.

Гоболијанци Уреди

Stomach gobolian

Стомак гоболијанског човека.

Гоболијанци су хуманоидне врсте које потичу са планете Гобола. Гоболијанци су двоструки примати са ознаком на челу и крстом на стомаку уместо пупка. Они су веома гојазни, више од људи. Живе само четрдесет година, а када су рођени, не мере више од 2 центиметра. Када имају 10 година, њихов изглед је као двогодишњи човек, али расте веома брзо. Гоболијанци, заједно са људима, теремедосијанцима, нимбијанцима и миријанцима (из Талосијског система) формирају Звездну Злоту Федерације.

Уништење у будућој будућности Уреди

У будућој будућности у којој Сулибани нису променили историју, Пегазијанци долазе на ову планету и лансирају оружје које уништава Гоболу. Дани види све, и са бесом на губитку планете, уништава планету Пегаз и уништава све пегазијанске врсте, али треба жртву: он мора да улази у вртлог. Касније након доласка у свемирски брод „FEF 09“, Дани уништи планету Пегаз, пада у вртлог и сви мисле да је умро.

Места и врсте серије „Планетес
Звездана Флота Федерације: Земља (људи)Гобола (гоболијанци)Теремедо (теремедосијанци)Вулкан (вулканци)Талос (нимбијанци и миријаци)
Друге врсте: Кронос (клингонци)Сулибанци (путници кроз време)ТекодаПегаз (пегасијанци)Доминион (зона сумрака)Млечни путОгледало свемир