FANDOM

Грока Бирка капетан је осмог свемирског брода талосијанске флоте, и она је главни лик у сезонама 1-4 серије „СеријаСтар4“. Она је из Нимбије.

Рођење и детињство Уреди

Рођена је 1980. године на Нимбији, и током целог детињства, њен сан је био да буде капетан брода (као Хачимаки у аниме). После 12 година као ученица, придружује се нимбијанској флоти, а када је имала 18 година, напустила је Нимбију по први пут на броду који је отишао у Миру. Адмирал талосијанске флоте промовише Гроку као капетан осмог од дванаест талосијанских бродова које има флота. Током 2001. године њихова мисија је проучавање свемира изван система Талос.

Капетан свемирског брода Уреди

Регрутује Бјурка, Лембу и два миријана (Парт и Мол). Осми свемирски брод талосијанске флоте иде на Вулкан и вулкански дечак који се зове Падок тражи од капетана Гроке да се придружи њеном свемирском броду, а она прихвата младог Вулкана у осмом свемирском броду талосијанске флоте као заставника.

Касније, када започну путовање, жена из непознате врсте се придружи посади по имену Маргарида, чија вештина психолошки помаже посади. Заљубљује се у Падока и када он трпи за Пон Фарром, Маргарида се спари са њим.

Касније иду на Земљу и проналазе Звездану Флоту Федерације, у којој Талос се придружује, а Грокин брод је преименован kao FEF 08.

Однос са Диегом Уреди

Кад су имали много авантура, придружио се посади доктор Диего Аргедас, људски дечак који је био доктор свемирских бродова 04, 05 и 06 са децом коју су Бурсијанци ухватили и затворили у Текоди. На броду FEF 08 у серији „СеријаСтар4“ он је доктор за кратко време. Заљуби се у Грокy, капетана овог свемирског брода, а имају сина: Дидак. Диего је касније умро.

Такође погледајте: Диего

Смрт Уреди

Свемирски брод „FEF 08“ је пронашао планету у Андромедини галаксији и открива нешто: теремедосијанци и сулибани имају заједничко порекло на удаљеној планети у Андромедини галаксији: две преостале сестре изумрле цивилизације су основале обе врсте. Старија и одвратна сестра звана Сулни је основала сулибанску врсту, а млађа и мирнија сестра звана Мелни је основала теремедосијанску врсту. Сулни је умрла, а Мелни је остала сама. Свемирски брод „FEF 08“ је пронашао Мелни на њеној планети, а капетан Грока је одлучила да остане с њом и умре на планети.

Ликови серије „Планетес
Серија Главни ликови серије
Планетес (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАј ТанабеФи КармајклЈури Михалков
Планетес (оригинална серија) Жузеп МаријаРалжаЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес Мата 2 Жузеп МаријаРалжаМануелЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес 3 Жузеп МаријаЛинаМануелЛајаЛијаДиегоПадокЈош децеБурсијанциИши Кадсе0ПумикиКарлаАннРутиттоКимберли
СеријаСтар4 ГрокаПадокВише чланова посадеЖузеп МаријаИши Кадсе0ПумикиКарлаАннЛајаКимберли (Мими)Дани
Више… Мелина (Винкс-Мелинс)ЕрикаЗлатно СтварањеЛоренаЛауринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлиј Франку