FANDOM

Жузеп Марија Рока Пења, познат као Жузеп Марија, је лик великог значаја у проширеном универзуму Планетеса. Он је теремедосијан. Рођен је 26. јула 1995. године.

Детињство Уреди

У 1999. години, када је имао 4 године, напустио је Земљу у свемирском броду „Кугла 04“ са другом људском децом и са Ралжом (гоболијанском девојчицом), али свемирски брод је заробљен од стране Бурсијанаца, који их терају да буду затвореници у Текоди. Када је имао 6 година, основао је Звездану Флоту Федерације људи, теремедосијанаца, гоболијанаца и ифнилијанаца. Два месеца касније побегао је са другом децом и уништио Текоду, а они се враћају у прошлост како би покрили своје одсуство. Ови догађаји се виде у првој серији, у првом делу друге серије и првом делу треће серије.

Младост Уреди

Више од њега није познато до 2007. године, када је имао 12 година, појавио се са три нова лика: Иши Кадсе, његов брат 0 и мали Пумики. Систем Талос се придружи Звездној Флоти Федерације и стварају више свемирских бродова: „FEF 07“ и „FEF Дортокс 00“, враћају изгубљени свемирски брод „FEF 05“ а на крају само Иши, 0 и Пумики остају на Земљи. Ови догађаји се виде у сезонама од 1 до 4 серије „СеријаСтар4“.

Када се посада посади, имају много авантура: прво, стварају виртуални свет у дигиталном мору (на Интернету). Имају авантуре на овом свету, уништавају га, стварају још један виртуални свет и морају да се боре три пута против Ксене. Ови догађаји се виде у сезонама 3-8 треће серије. Током ових епизода додају посади брода FEF 07 новим пријатељима: копију девојчице по имену Карла (тада се ожени са 0-ом), Рутитто (привремено), копију девојчице по имену Марта, девојчицу по имену Јулија (привремено), подмлађену жену по имену Ли која се враћа на Земљу након што је напустила своју ћерку, Анн (која постаје Пумикијева девојка), девојчицу из лимба по имену Винкс-Мелинс, изгубљена у серији „Винкс“ (лимбо) и онда одлучују да претражују Земаљске Винксице (ова мисија је парализована касније). Карол је такође члан посаде из огледалног свемира, која се онда испоставља да је издајица.

Онда се појави девојчица из огледалног свемира, управник Селена Гомез, која са Каролом отме свемирски брод 07 и жели да користи овај свемирски брод као оружје рата у њеном свету. Жузеп Марија 15 је пронашао исту Селену Гомез са мање година и види прилику: ако он избрише њено сећање, Селена неће расти и никад неће постојати управник или њен читав рат који се скоро завршио са свим теремедосијанцима огледалног свемира.

Ствари се компликују када су Сулибанци покушали да промене историју: 4. априла 2011. године, Сулибан и Кимберли постају пар, али као причу коју је Ɛ рекао, ова девојчица никада не би имала момка. На крају, Кимберли прекида са Полом Арчером, Сулибаном који се претварао да је човек, јер је Кимберли открила да је ванземаљац. Затим је одлучила да се придружи Звезданој Флоти Федерације, открива да има сестру у будућности по имену Невеси и ћерку из друге временске линије по имену Ирене. Невеси остаје са својом сестром, а касније одлучује да учи на планети Теремедо. Сада изгледа да је временска линија промењена, а трећа серија Планетеса се завршава са мешавином временских линија и завршава се у другој временској линији него што се појављује у серији „СеријаСтар4“ (временска линија коју су Ɛ из 31. века и Мирал Парис из 25. века рекли да је тачна).

У овој новој временској линији, Жузеп Марија почиње да студира у школи у којој у оригиналној временској линији никад није био. У његовој првој години, у његовој учионици постојала је девојчица која се зове Ерика, која је у стварности непознати ванземаљац прерушен као људска девојчица. Официри Звездне Флоте Федерације су је ухватили да је испитају у свемирском броду „FEF 07“. Убрзо након, у лето 2012, фисура у свемиру апсорбује свемирски брод 07 и га доводи до године 2412 и у оригиналу временску линију. Тамо проналазе брод који се зове „УСБ Ентерпрајз (НЦЦ-1701-Ф)“, и члан посаде Ентерпрајза, Заставник Мирал Парис, проучавала је тајну Звездану Флоту Федерације 21. века. Тамо откривају своју будућност у оригиналној временској линији, и такође откривају да се Ерика реинкарнирала у 12-годишњу девојчицу, Анника Каитано, која жели да уништава свемир као што то знамо и да створи универзум под својом контролом. Са Ерикиним неочекиваним помоћ, постижу је да зауставе Аннику Каитано јер Ерика ставља своју будућу верзију у вртлог и она престане да постоји. А такође с Ерикиним неочекиваним помоћ, официри 21. века се враћају у свој век и у своју временску линију. Ови догађаји се виде у филму „Планетес 3: Између два временска периода“.

У 2013. години, Жузеп Марија 18 и посада свемирског брода „FEF 07“ откривају да је Ерикина врста у стварности веома важна врста за универзум, јер су створили сву енергију која постоји. Али неки непознати ентитети су уништили сва њена врста, остављајући само две девојчице: Ерика и друга девојчица, која се зове Велика. Ова последња девојчица је негде на југоистоку Европе, али Жузеп Марија 18 само је случајно видео на екскурзији коју је урадио са оцем, а Звездана Флота Федерације је изгубила њен траг. Ентитети који желе да униште Ерику и Велику како би уништили врсту, нису познати, али Жузеп Марија 18 открива да животни облик који не би постојао да постоји је онај који може да истреби врсту. Овај облик живота је Златно Стварање, које тренутно узима облик девојчице његових година која иде у његову цркву, и она се зове Кираннис. Али она не зна ништа о својим силама, а иза ње постоје неки ентитети који све решавају. Звездана Флота Федерације жели да буде неутрална за овај рат, али ће бити приморани да сарађују када немају друго решење. Осим тога, ентитети који контролишу Златно Стварање могу да направе филтре перцепције, који су људи или елементи који у стварности не постоје, али сви их виде и мисле да су стварни. Ови непознати ентитети користе ове филтре да преваре официре Звездане Флоте Федерације, и посебно Жузепа Марију 18. Затим одлучују да удруже снаге са више људи: са сестрама Маклејн (Чајна, Лаурин и Сијера), и са пријатељицом Жузепове Маријине цркве: Лорена. Поред тога, Лина и Рутитто се враћају да помогну својим древним пријатељима. Такође откривају још једну ствар: још један пријатељ Жузепове Маријине цркве, Мелвин, има унуку која ће бити путник кроз време, и важнија од Данија. Иши Кадсе ствара нове изуме да би могли да разуме овај рат и да ријеше све загонетке. Али Ерика не зна да је Велика жива и мисли да је последњи члан своје врсте, и не жели да верује у оно што каже Жузеп Марија 18. Ови догађаји се виде у филму „Планетес 4: Енергија универзума“.

Касније, када је брод FEF 09 отворен 2015. године, 0 је постао капетан брода FEF 07 заједно са Карлом као командир и остатак посаде се преселе у нови брод 09. 0, поред Карле (и Франнија), има такође на броду 07 два нова члана посаде који служе под његовим наређењима: Рутитто и Марај, јер су се пре кратког времена вратили у Звездну Флоту Федерације. У филму „Планетес 5: Твоје име на Земљи“, Иши Кадсе раскине своју везу са својим момком, јер изгуби своје сећање о Звездиној Флоти Федерације и остаје на Земљи као нормална девојчица. Онда, Жузеп Марија 20 жели нешто више са Лаурином. И током овог филма, Жузеп Марија 20 је заљубљен у Александру, а касније у Сандру Лопез. Већ неко време, Жузеп Марија 20 је видео Андреу на свом универзитету, али видео је да нешто није у реду. Жузеп Марија 20 увек је претпостављао да је ова Андреа регентица из огледалног свемира која је затворила свог дупликата у непознатом месту. Анн открива једну ствар: сви су веровали да је регентица Андреа умрла са својим хеликоптером, али она је некако успела да побегне жива и сада живи живот свог дупликата на Земљи главног свемира, како би добила информације о Жузепy Марији и о Звезданој Флоти Федерације, она можда ради у групи Златног Стварања и Јусме, и она би могла бити једна од Јусмове девојке. Касније, Теремедо извештава да је Андреа убила Селену из огледалног свемира, која је била затвореница у Барцинону, јер је мислила да је Селена претња за њене планове. У међувремену, Андреа каже Жузепу Марији да је девојчица из старе школе у којој је учио Жузеп Марија и Андреа главног свемира, која се зове Марина, такође студира на Жузепову Маријину универзитету, али он нигде не може да је пронађе. Могло би бити Андреина лаж како би приморала Жузепа Марију да пронађе Марину и да више се не брине о томе шта ради она. Касније се открива да је Марина филтар перцепције и она никад није постојала. Онда, Жузеп Марија 20 открива да су Лина и сви његови другови који су били са њим у Текоди изгубили своје сећање, као Лаурин, Чајна и Кимберли. Жузеп Марија 20 мисли да ће његови другови такође престати да постоје, али Андреа каже да је оно што је Ерика рекла о губицима памћења нетачна, и каже да више не припада колекцији Јусмових девојака. Официри брода 09 су изгубили Лину као командира и првог официра, и стога Жузеп Марија 20 одлучује да промовише Пумикија као командира и првог официра брода 09. Неколико месеци касније, Анн открива да је регентица Андреа та која организује терористичке нападе на Земљи, и сви ови терористички напади се такође дешавају на планети Звездане Флоте Федерације или на другим планети који помажу Звезданој Флоти Федерације. Али не постоје напади на планети Теремедо, а мотив није познат. Жузеп Марија 21 каже да је планета Теремедо нестабилна, и каже да не зна колико ће трајати Звездана Флота Федерације. На крају филма, свемирски брод „FEF 09“ има нови Ворп погон који је инсталиран на планети Теремедо, али када активирају овај Ворп погон, свемирски брод нестаје и иде у другу димензију са Пумикијем и Анном, и заврше у оригиналној временској линији, али у будућем периоду. Жузеп Марија 21 је то знао јер је то осећао када је био са Робертом, али не ради ништа јер мора да пусти ствари да се догоде како морају да се деси, или би могао да промени и оригиналну временску линију. А Жузеп Марија 21 изгледа да се мења, и не знају да ли је Златно Стварање утицало на све ово.

У филму „Планетес 6: Сам у обичном свету“, брод „FEF 09“ је нестао. Касније, нови непријатељ филма уништава Вулкан, Гоболу и сви систем Талоса, овај нови непријатељ се удружио са Андреом и успевају да сруше Звездану Флоту Федерације. Без Звездане Флоте Федерације, Жузеп Марија 22/23 има само подршку брода „FEF 07“ под командом капетана 0, брат близанац бившег адмирала Земље. Али без заштите пријатеља које су имали, официри бивше Звездане Флоте Федерације су у затвору, и морају да спрече Андреу и њеног новог партнера да активирају машину која ће уништити планету Теремедо. Такође, непријатељи ће се придружити Жузеповом Маријином теремедосијанском непријатељу, Алиј Франку, који ће помоћи Андреи чак иако ће његова властита планета бити уништена. У 2018. години, Жузеп Марија 23, 0 и Карла, последњи преостали официри старе Звездане флоте Федерације, започињу мисију на Земљи огледалног свемира да пронађу Андреу главног свемира. Панда им помаже, али овај напад је дуг и опасан, и мада официри брода 07 успевају да спасу Андреу, морају да плате прилично скупу цену. Андреа главног свемира је киднапована у теранском затвору под контролом Андрее, а када је спасе, остаје на броду 07 знајући све и помажући Жузепу Марији 23 и његовим савезницима, али без чина официра. Али Регентица Андреа је убила Карлу током мисије за спасавање, а Франни је веома погођен смрћу своје мајке и неће се опоравити док не заборави своје родитеље годину дана касније. Андреа главног свемира се памти све док официри брода 07 не донесу коначну мисију да победе Регентицу Андреу која има још већу цену. У пролеће 2019. године Андреа огледалног свемира је поражена и умире, а Андреа главног свемира је замјењује без икаквог сећања, и живеће живот који је њен дупликат учинио.

У филму „Планетес 7: Крај једне будућности“, у лето 2019, Жузеп Марија 23 одлази на пут са родитељима, док 0 одлучи да узме Сандру на брод 07 да би га изненадио као рођендански поклон. Али Андреа је знала да ће се то догодити, јер јој је Алиј Франку из будућности рекао. Андреа је била мртва, али је припремила замку, последњу акцију коју је урадила Андреа пре него што је поражена… Брод 07, док носи Сандру на броду, губи контролу и висину и пада на Земљи, узрокујући рупу на делу Иберског полуострва. Жузеп Марија 23 се враћа у прошлост како би поништио све штете на Земљи, али не може да спаси свог брата 0 и Сандру Лопез. Жузеп Марија 23 се припрема за путовање у прошлост својим фотоапаратом, али након проблема, полиција га тражи. Жузеп Марија 23 беже у Теремедо, али након неколико месеци, полиција Барцинона му каже да не може да остане на Теремеду и мора да се врати на Земљу. Жузеп Марија 24 се враћа на Земљу и покушава да га никога не види, живећи као бегунац. Алиј Франку бежи из затвора Теремеда и оде на Земљу да покуша да убије Жузепа Марију 24. И понављају се догађаји филма „Планетес 2: Творац монтаже“, где Жузеп Марија 24 води прилично непријатан живот и створио је многе непријатеље: Ђуаник, његова сестра Мелина, његова жена Сара… Има само један корисни предмет: фотоапарат, који сними прошлост, садашњост и будућност његових авантура. Тада има шансу: може да промени прошлост. Иде на Теремедо, где је и одбијен, и украде шатл (то је једини брод са којим може да иде у свемир) са временском машином фотоапарата која га води до 2010. године, где носи са собом своју верзију са 14 година, Мелину (Мелинсина копија) и Анн (како би им помогла) на његову будућност, 2020. На крају, након борбе против Ромуланца, клингонца и Жузеповог Маријиног најгорег непријатеља: Алиј Франку, они постижу да исправљају временску линију… или тако изгледа.

Роберт Уреди

Роберт

Роберт.

После догађаја филма „Планетес 2: Творац монтаже“, будући Жузеп Марија 24 остаје у 2010. години како би покушао да поправи временску линију, док ради самостално и не говори са својом младом верзијом или са Звездном Флотом Федерације. Током овог времена, Жузеп Марија 25 одлази у лимбо јер је Анника Каитано некако преживјела у телевизијској серији која се зове „Школа за таленте”. Жузеп Марија 25 се појављује када ће серија завршити у 2014. години и убије са ласерским стрелицама Чајну, главног лика серије, која је у ствари била Анника. Када умре, он апсорбује њену енергију, смањује је и једе њено тело.

Опет у стварном свету, Жузеп Марија 25 наставља свој план да заустави Сулибанце. Међутим, он не успева и Сулибанци успе са својим циљем. Жузеп Марија 25, након свог неуспеха, покушава да се врати на време са фотоапаратом који му омогућава да путује кроз време, како би се вратио на време да поново покуша да поправи историју. Вортек се сруши и апсорбира фотоапарат, а изненада Жузеп Марија 25 стиже 11. новембра 2007. године. Неки насилници краду његов фотоапарат, а Жузеп Марија 25 уперује Фазни пиштољ на њих и жели да му ови дечаци врате фотоапарат. Насилници не прихватају и почињу борбу коју Жузеп Марија 25 губи, они га разоружају и један од њих убоди Жузепа Марију смртно. Насилници побјегну и остављају Жузепа Марију са Фазним пиштољем на тлу. Са овом ножном раном, умриће, али изненада његове руке се осветљавају и од њега излази енергија која почиње да излечи његову рану: Жузеп Марија 25 се регенерише као Анникина врста. Али у сред процеса, пре него што претвори бебу, Жузеп Марија 25 зауставља процес и сада има другачији изглед: виши, јачи и храбрији, иако има исту косу и врло је сличан у свом оригиналном облику. Узима свој Фазни пиштољ и гони насилнике, омамљује оног ко је узимао фотоапарат и каже осталима да побегну или ће их такође омамити. Фотоапарат пада на тло и поквари се мало, али Жузеп Марија 25 га узима и одлази из овог временског периода.

Касније, открива се да је Жузеп Марија 26 преузео име „Роберт“, каже да долази из Бугарске и постаје Сандрин момак, јер се пре неког времена заљубио у њу, али у стварности Роберт покушава да учини да Жузеп Марија има однос са Сандром како би га избегао од жеље да буде са Андреом, и зато Роберт љуби Сандру да се она заљуби у Жузепа Марију са теремедосијанском спајањем ума, пошто је Жузеп Марија 21 заљубљен у Андреу. А Роберт је такође дошао да избегне ствар која ће се у будућности догодити Сандри: Андреа ће је убити, као и са својим дупликатом из огледалног свемира. Роберт жели да промени историју и да то избегне… Сада је ћелав. Ови догађаји се виде у филмовима „Планетес 5: Твоје име на Земљи“ и „Планетес 6: Сам у обичном свету“.

У филму „Планетес 6: Сам у обичном свету“, регентица Андреа убија Жузепову Маријину бившу кућну другарицу која се зове Мила. Роберт успева да је оживи, али даје виталну енергију и мора да се регенерише. Роберт путује у прошлост са својим транспортним лоптом и регенерише се. Транспортна лопта се налази у кући од непознатог времена, а Роберт се појављује као беба у кревету, са другом породицом… Касније, ова беба расте са надимком „Панда“. Прво, када Панда има 12 година, региструје се на такмичењу на којем је Иши Кадсе присуствовала 2004. године, да би је видео пре него што је упознала свог будућег момка. Негде касније, Панда путује у прошлост у Други светски рат и гради машину за путовање кроз време уз помоћ нациста: ова машина за путовање кроз време је позната широм света као Die Glocke (Звоно), али сви мисле да је то мит. Онда путује до 1980. године, где се у Барселони Панда упознаје девојчицу, удају се и имају кћерку по имену Ели, која ће касније сретати Жузепа Марију 22. Панда и његова жена су се раздвојили пре него што се Ели родила, па Ели није упознала свог оца. Ништа више није познато о Панди док он не изгледа као четрдесетогодишњи човек, који живи у Србији и помаже Жузепу Марији 22 и његовом тиму у борби против регентице Андрее. Такође је познато да Панда помаже Жузепу Марији 22 на сајту по имену Викија. У овом тренутку Панда се претвара да је Србин.

Алтернативна будућност Уреди

У сезонама 5-16 серије „СеријаСтар4“, појављује се могућа будућност ликова без промена у историји коју су сулибанци направили: Жузеп Марија се појављује у браку са Иши Кадсе и имају два сина, Дани (Ɛ-ов прави идентитет) и Елиси. Дани има сина, Адриа, а Жузепово Маријино потомство се наставља. У нормалној временској линији, пензионише се са 56 година, али се и даље појављује кроз серију.

Огледало свемир Уреди

Жузеп Марија у огледало свемиру је шеф Теремедовулканске Уније и женскарош (за разлику од примарног свемира). Сви га зову Јусма.

Рођен је 26. јула 1995. на планети Теремедо, али 1999. године дошао је на Земљу када је његова планета уништена, упоредо са Иши Кадсе. Остали теремедосијански преживјели су отишли на Вулкан. Он и Иши су почели да покушавају да доминирају Теранце са злоупотребом своје силе, и Теранско царство је било присиљено да преговара са њима. Теранско царство се сложило да ће Јусма и Иши живети нормалан живот у Барселони, Каталонији, и у замену, они су се сложили да помогну и раде побуњеницима суседне државе која се зове Шпинија (Espiña).

У једном тренутку, Јусма и Иши су почели да иду у школу „Демони Пакла“ у Барселони (верзија Жузепове Маријине школе из примарног свемира), као пар. Ипак, Јусма је злоупотребио своју силу и урадио све што је желео. У побуњеничком склоништу интенданта шпинске побуне, док су Јусма и Иши радили са Интендантом Лаја Ромеро, Лаја из примарног свемира их је посетила. Интендант Лаја је нестала, а Иши је веровала да је Лаја из примарног свемира била Интендант. Када се вратила права Лаја, Иши је убила Интенданта јер је веровала да је ова Лаја била преварант. Са овим убиством, Јусма и Иши су одлучили да побегну. На неком непознатом месту, Јусма формира војску девојчица.

У школи „Демони Пакла“, Јусма и Иши упознају Андреу, али она је Терански побуњеник прерушен као једноставан студент. Када је десна рука императора, управник Селена Гомез се вратила из тајне мисије и започела рат против Теремедосијанских преживелих чланова. Затим се Јусма придружио својој планети Вулканом и створио Теремедовулканску Унију, и започели су рат против Теранцима и Селене. А Селена се придружила девојчици по имену Карол и ју је послала у примарни свемир у свемирски брод „FEF 07“ као шпијун. Тамо она са Каролом отела свемирски брод 07 и жели да користи овај свемирски брод као оружје рата у њеном свету. Адмирал Земље Звездне Флоте Федерације, Жузеп Марија 15, је пронашао исту Селену Гомез са мање година и види прилику: ако он избрише њено сећање, Селена неће расти и никад неће постојати управник или њен читав рат који се скоро завршио са свим теремедосијанцима огледалног свемира: рат између Теремедовулканске Уније и савеза Терана (људи) и клингона. После тога, огледало свемир се појављује у другој епизоди, где Жузеп Марија 15 упознаје да је у измењеном огледало свемиру универзум познат јер је тамо постигао велико постигнуће, иако никад није урадио ништа важно тамо.

16. јануара 2011, Јусма је дошао са малим бродом (са напредном транспортном капсулом) на Земљу примарног свемира и оставио је Кимберли трудну (њен дупликат из огледалног свемира је био мртав). Јусма чини да фетус има убрзан метаболизам, тако да је када се родила беба вратио се у свој свет. Жузеп Марија 15, Јусмов дупликат, је учинио толико колико је могао да заустави свој дупликат, али није успео у два покушаја.

У новој временској линији, регентица Андреа је уништила школу „Демони Пакла“ са неколико издаја, и убила је све дечаке и девојчице које су јој били партнери, трујући их након што их пољуби. Касније, млада верзија Селене Гомез која је била у примарном свемиру под лажним именом „Паула Деглане”, опоравља сећање које је Иши Кадсе од примарног свемира избрисала о свом идентитету и врати се у свој свет како би обновила историју. Брод „FEF 07“ иде у огледало свемир да је прогања и заврше у борби против побуне коју је Андреа формирала, и сада су у Кастељдефелсу (овај град изгледа средњег века са гиљотинима), официри Звездне Флоте Федерације су пронашли Сандру Лопез и верују да их може да спаси, али открива се да је Сандра Андреин партнер. Ипак, Сандра им помаже и издаје Андреу, и такође се открива да је млада Селена такође Андреин партнер у тајности. Андреа открива да Сандра жели да је изда и убије је. Онда више официра Звездне Флоте Федерације долазе и започињу пуцњаву, и побегну. А Жузеп Марија краде транспортну лопту из Сандриног тела у џепу. Али Сандра је променила Андреин хеликоптер, и када Андреа покуша да полети да прогања официре Звездне Флоте Федерације (који су побегли), њен хеликоптер пада у море, а официри Звездне Флоте Федерације заробљавају и затварају Селену на планету Теремедо (од примарног свемира).

Открива се да се Јусмов и Кимберлин син зове Жузеп Марија, пародирајући Јусмов дупликат, и он наставља Јусмово наслеђе. А Јусма и Иши се ожени негде у 2012. години. Јусма сада ради за Златног Стварања и њене савезнике, али само за своју корист и он може да их изда у свако доба. Јусма је такође киднаповао Ерику из огледалног свемира и ју је убио. Андреа је убила Јусму у децембру 2017. године, и војска девојака се демонтира. Иши Кадсе из огледалног свемира остаје на Земљи примарног свемира као девојчица која се зове Лола, и не сећа се ништа о свом претходном животу.

У неизмењеној временској линији, Теран је убио Јусму у 2095. години, јер он напуни 100 година и изгуби своје моћи.

Листа Јусмове војске девојака Уреди

Тренутни чланови:

  1. Иши Кадсе (његова девојка, а касније и његова супруга у 2012. години).
  2. Марта
  3. Лорена
  4. Нелианни Исабел
  5. Лаура
  6. Лаурин
  7. Чајна
  8. Сијера
  9. Карла
  10. Мариам
  11. Ђулијана
  12. Елисабет
  13. Жулија
  14. Иренис
  15. Марина
  16. Мерце
  17. Ноеми
  18. Аиноа
  19. Мили
  20. Више непознатих девојака

Бивши чланови:

  1. Сандра Лопез (мртва)
  2. Кимберли (мртва)
  3. Мелинс (мртва)
  4. Више непознатих девојака
Ликови серије „Планетес
Серија Главни ликови серије
Планетес (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАј ТанабеФи КармајклЈури Михалков
Планетес (оригинална серија) Жузеп МаријаРалжаЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес Мата 2 Жузеп МаријаРалжаМануелЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес 3 Жузеп МаријаЛинаМануелЛајаЛијаДиегоПадокЈош децеБурсијанциИши Кадсе0ПумикиКарлаАннРутиттоКимберли
СеријаСтар4 ГрокаПадокВише чланова посадеЖузеп МаријаИши Кадсе0ПумикиКарлаАннЛајаКимберли (Мими)Дани
Више… Мелина (Винкс-Мелинс)ЕрикаЗлатно СтварањеЛоренаЛауринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлиј Франку