FANDOM

Иши

Иши Кадсе.

Иши Кадсе (њено право име је тајно) је лик проширеног универзума Планетеса. Долази са планете Теремедо, као њен бивши момак и могући муж.

Детињство Уреди

Иши је рођена 4. јануара 1995. године, у истој години као и Жузеп Марија. Када је била млада, била је позната у Европи. Када је имала 10 година, знала је Жузепа Марију, и открио је да је и она са планете Теремедо. Стога су почели да се забављају, у априлу 2005. године. Ово се спомиње у неким епизодама серије „Планетес 3“.

Младост Уреди

Оставила је своје способности да се придружи свемирском броду „FEF 07“ са Жузепом Маријом 12 у 2007. години, две године након што га је упознала. Жузеп Марија 12, који је био дуготрајан већ годинама, у 2007. години опоравља Звездну Флоту Федерације и прави свемирски брод који се зове „FEF 07“, и Иши улази као заставник са 0. Она брзо се промовише у командира. Убрзо касније, 2008. године, Талос се придружи Звездној Флоти Федерације и адмирал Едвард промовише Жузепа Маријy на адмирала Земље. Затим Жузеп Марија 12 промовише Иши као капетана свемирског брода „FEF 07“ и 0-а као командира. Ови догађаји се виде у сезонама од 1 до 4 серије „СеријаСтар4“.

Жузеп Марија, Иши и 0 имају много авантура на броду „FEF 07“ у 2009. години. Иши открива постојање дигиталног мора и створила је тамо виртуелни свет са својом великом интелигенцијом, и она такође нађе начин да иде у овај виртуелни свет: ово се зове „виртуелизација“. Она и Жузеп Марија открију да у његовој школи постоји скривени хидраулички суперкомпјутер. Иши има много идеја да направи планове, помажући Жузепy Марији у свему што може. У овим авантурама морају да се боре три пута против Ксене. Иши такође открива лимбо, који садржи машту људи и садржи измишљене универзуме телевизијских серија. Онда нађе начин да оде до ових универзума, „лимбизација“, и обрнути процес да доведу људе из лимба на Земљу, „материјализација“. Са овим открићима имали су много авантура, до 2011. године, када је Жузеп Марија напустио школу која је имала суперкомпјутер. Ови догађаји се виде у другом делу серије „Планетес 3“, где Иши има чин капетана. Она такође се појављује само у другом делу серије „Планетес Мата 2”, али има мало значаја јер се појављује заједно са Жузепом Маријом и 0 када се појављују Земља и други бродови различити од свемирског брода „FEF 05“.

4. априла 2011. године, Сулибан мења историју јер он и Кимберли постају пар, али као причу коју је Ɛ рекао, ова девојчица никада не би имала момка. Тада се све мења: Жузеп Марија почиње да студира у школи у којој у оригиналној временској линији никад није био. У његовој првој години, у његовој учионици постојала је девојчица која се зове Ерика, која је у стварности непознати ванземаљац прерушен као људска девојчица. Официри Звездне Флоте Федерације су је ухватили да је испитају у свемирском броду „FEF 07“. Убрзо након, у лето 2012, фисура у свемиру апсорбује свемирски брод 07 и га доводи до године 2412 и у оригиналу временску линију. Тамо проналазе брод који се зове „УСБ Ентерпрајз (НЦЦ-1701-Ф)“, и члан посаде Ентерпрајза, Заставник Мирал Парис, проучавала је тајну Звездану Флоту Федерације 21. века. Тамо откривају своју будућност у оригиналној временској линији, и такође откривају да се Ерика реинкарнирала у 12-годишњу девојчицу, Анника Каитано, која жели да уништава свемир као што то знамо и да створи универзум под својом контролом. Са Ерикиним неочекиваним помоћ, постижу је да зауставе Аннику Каитано јер Ерика ставља своју будућу верзију у вртлог и она престане да постоји. А такође с Ерикиним неочекиваним помоћ, официри 21. века се враћају у свој век и у своју временску линију. Ови догађаји се виде у филму „Планетес 3: Између два временска периода“.

У 2013. години, Жузеп Марија 18 и посада свемирског брода „FEF 07“ откривају да је Ерикина врста у стварности веома важна врста за универзум, јер су створили сву енергију која постоји. Али неки непознати ентитети су уништили сва њена врста, остављајући само две девојчице: Ерика и друга девојчица, која се зове Велика. Ова последња девојчица је негде на југоистоку Европе, али Жузеп Марија 18 само је случајно видео на екскурзији коју је урадио са оцем, а Звездана Флота Федерације је изгубила њен траг. Ентитете који желе да униште Ерику и Велику како би уништили врсту, нису познати, али Жузеп Марија 18 открива да животни облик који не би постојао да постоји је онај који може да истреби врсту. Овај облик живота је Златно Стварање, које тренутно узима облик девојчице његових година која иде у његову цркву, и она се зове Кираннис. Али она не зна ништа о својим силама, а иза ње постоје неки ентитети који све решавају. Звездана Флота Федерације жели да буде неутрална за овај рат, али ће бити приморани да сарађују када немају друго решење. Осим тога, ентитети који контролишу Златно Стварање могу да направе филтре перцепције, који су људи или елементи који у стварности не постоје, али сви их виде и мисле да су стварни. Ови непознати ентитети користе ове филтре да преваре официре Звездане Флоте Федерације, и посебно Жузепа Марију 18. Затим одлучују да удруже снаге са више људи: са сестрама Маклејн (Чајна, Лаурин и Сијера), и са пријатељицом Жузепове Маријине цркве: Лорена. Поред тога, Лина и Рутитто се враћају да помогну својим древним пријатељима. Такође откривају још једну ствар: још један пријатељ Жузепове Маријине цркве, Мелвин, има унуку која ће бити путник кроз време, и важнија од Данија. Иши Кадсе ствара нове изуме да би могли да разуме овај рат и да ријеше све загонетке. Али Ерика не зна да је Велика жива и мисли да је последњи члан своје врсте, и не жели да верује у оно што каже Жузеп Марија 18. Ови догађаји се виде у филму „Планетес 4: Енергија универзума“.

У филму „Планетес 5: Твоје име на Земљи“, Иши Кадсе раскине своју везу са својим момком, јер изгуби своје сећање о Звездиној Флоти Федерације и остаје на Земљи као нормална девојчица. Онда, Жузеп Марија 20 жели нешто више са Лаурином. И током овог филма, Жузеп Марија 20 је заљубљен у Александру, а касније у Сандру Лопез. Иши се више не појављује.

Алтернативна будућност Уреди

У сезонама 5-16 серије „СеријаСтар4“, појављује се могућа будућност ликова без промена у историји коју су сулибанци направили: Иши се појављује у браку са Жузепом Маријом и имају два сина, Дани (Ɛ-ов прави идентитет) и Елиси. Дани има сина, Адриа, а Жузепово Маријино потомство се наставља. У нормалној временској линији, пензионише се са 56 година, али се и даље појављује кроз серију.

Огледало свемир Уреди

Иши у огледало свемиру је једна од двадесет теремедосијанских преживели, ожењена са Жузепом Маријом огледалног свемира (Јусма) у 2012. години, иако је и даље женскарош, као и већина мушкараца огледалног свемира. Теран је убио Иши у 2095. години, јер она напуни 100 година и изгуби своје моћи. У измењеној временској линији, Иши Кадсе из огледалног свемира остаје на Земљи примарног свемира као девојчица која се зове Лола, и не сећа се ништа о свом претходном животу.

Ликови серије „Планетес
Серија Главни ликови серије
Планетес (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАј ТанабеФи КармајклЈури Михалков
Планетес (оригинална серија) Жузеп МаријаРалжаЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес Мата 2 Жузеп МаријаРалжаМануелЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес 3 Жузеп МаријаЛинаМануелЛајаЛијаДиегоПадокЈош децеБурсијанциИши Кадсе0ПумикиКарлаАннРутиттоКимберли
СеријаСтар4 ГрокаПадокВише чланова посадеЖузеп МаријаИши Кадсе0ПумикиКарлаАннЛајаКимберли (Мими)Дани
Више… Мелина (Винкс-Мелинс)ЕрикаЗлатно СтварањеЛоренаЛауринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлиј Франку