FANDOM

Карла Делароха Кларамунт је лик проширеног универзума Планетеса. Она је човек.

Права Карла Уреди

Права Карла Делароха Кларамунт се појављује само у серији „Планетес 3“. Она је девојчица која је ишла у исту школу као Жузеп Марија, годину старија од њега. У епизоди 6 треће сезоне (Размена тела), док је Жузеп Марија скенирао у суперкомпјутеру школе, настао је проблем (дим је изашао) а Карла је отишла да види шта се догодило. Тада ју је скенер апсорбовао и оставио Жузепа Марију у Карловом телу и Карлу у Жузеповом Маријиом телу. Кад се све решило, њено сећање је избрисано (иако то опет подсећа и њено сећање је опет избрисано), али копија остаје у свемирском броду „FEF 07“.

Карлина копија Уреди

Наступи у серији „Планетес Мата 2Уреди

Она се појављује само у епизоди сезоне 4 (у другом делу), али има мало значаја јер се појављује заједно са 0 у свемирском броду „FEF 05“.

Наступи у серији „Планетес 3Уреди

Након што остаје на брод „FEF 07“, Карла и 0 су постали пар 2009. године, а 18. априла 2010. године су се венчали. Од када се придружила Звезданој Флоти Федерације (2008) до 2009. године имала је чин поручника, а 2009. године унапређена је као старији поручник. На крају серије она и 0 имају сина, Франни, који је рођен у јануару 2011.

Наступи у серији „СеријаСтар4Уреди

Појављује се само када се види могућа будућност: 0-ов и Карлин син, Франни, ожени се са Мелином (девојчица из лимба која је изгубљена и касније је опорављена) и имају двоје деце. 0 оставља Звездну Флоту Федерације 2050. године са 55 година да буде са својом породицом, и одсутан је током сезоне 6-16.

Огледало свемир Уреди

0 у огледало свемиру је људска побуњеника али на страни Теремедосијанаца (члан Теремедовулканске Уније), и је 0-ова девојка. Клингон је убио Карлу 2009. године, дупликат клингона који је потписао уговор да се придружи Звезданој Флоти Федерације (2008-2009).

Ликови серије „Планетес
Серија Главни ликови серије
Планетес (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАј ТанабеФи КармајклЈури Михалков
Планетес (оригинална серија) Жузеп МаријаРалжаЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес Мата 2 Жузеп МаријаРалжаМануелЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес 3 Жузеп МаријаЛинаМануелЛајаЛијаДиегоПадокЈош децеБурсијанциИши Кадсе0ПумикиКарлаАннРутиттоКимберли
СеријаСтар4 ГрокаПадокВише чланова посадеЖузеп МаријаИши Кадсе0ПумикиКарлаАннЛајаКимберли (Мими)Дани
Више… Мелина (Винкс-Мелинс)ЕрикаЗлатно СтварањеЛоренаЛауринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлиј Франку