FANDOM

Лаја Ромеро Карол је лик проширеног универзума Планетеса. Њен отац је гоболијан и њена мајка је човек.

Наступи у првој серији Планетеса Уреди

Она је смешна и мало невиђена девојчица, али има одлично пријатељство са Жузепом Маријом 4. Убедила је своје пријатеље да оду на Земљу да га одведу. У овој серији има осам година, али изгледа као 4 године чист човек.

Наступи у серији „Планетес Мата 2Уреди

У првом делу она је смешна и мало невиђена девојчица, али има одлично пријатељство са Жузепом Маријом 5. У овој серији има девет година, али изгледа као 5 године чист човек. У другом делу она је други протагониста, која је командир и први официр свемирског брода „FEF 05“. У првом делу она је Мануелова девојка, а у другом делу Мануел и Лаја су ожењени.

Наступи у серији „Планетес 3Уреди

Она је смешна и мало невиђена девојчица, која се појављује само у првом делу. Има десет година, али изгледа као 6 године чист човек. Има чин заставника и она је забављач свемирског брода „FEF 06“. Она је Мануелова девојка, а у другом делу Мануел и Лаја имају сина: Пумики.

Наступи у серији „СеријаСтар4Уреди

Појављује се као командир и први официр свемирског брода „FEF 05“. Онда се појављује када се приказује могућа будућност, где је био члан посаде свемирског брода „FEF 09“. Умро је у Трећем светском рату.

Огледало свемир Уреди

У огледало свемиру она је Интендант шпинске побуне. Иши Кадсе из огледалног свемира је убила 2008. године, јер верује да је ова Лаја била изумитељ када види Лају из примарног свемира).

Ликови серије „Планетес
Серија Главни ликови серије
Планетес (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАј ТанабеФи КармајклЈури Михалков
Планетес (оригинална серија) Жузеп МаријаРалжаЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес Мата 2 Жузеп МаријаРалжаМануелЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес 3 Жузеп МаријаЛинаМануелЛајаЛијаДиегоПадокЈош децеБурсијанциИши Кадсе0ПумикиКарлаАннРутиттоКимберли
СеријаСтар4 ГрокаПадокВише чланова посадеЖузеп МаријаИши Кадсе0ПумикиКарлаАннЛајаКимберли (Мими)Дани
Више… Мелина (Винкс-Мелинс)ЕрикаЗлатно СтварањеЛоренаЛауринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлиј Франку