FANDOM

Мелина

Мелина.

Мелинс

Винкс-Мелинс.

Мелина или Винкс-Мелинс је лик проширеног универзума Планетеса. Била је изгубљена у свемиру серије „Винкс“.

Изглед (Винкс) Уреди

Мелинина необична одећа је плава мајица са линијама и сукња, такође плава. Носи љубичасте чарапе и браон ципеле. Носи прстен наранџасте боје и њена коса је браон. Њена омиљена боја је наранџаста, упркос томе што носи плаву одећу.

Наступи у серији „Планетес 3Уреди

Мелина је припадала Звездиној Флоти Федерације од 2009. године. У 2010. години, Жузеп Марија и Иши Кадсе су успели да креирају портал између стварног света и свемира серије „Винкс“, како би васкрсли лик Набу који је умро, јер су имали технологију која би им омогућила да то учине. Када је Набу васкрсао у овом другом универзуму, остао је изненађен и питао о „Лејли“ и осталим. Тада је Жузеп Марија 14 предложио да са порталом доведе ликове Блум, Лејла и Рокси, а Иши Кадсе такође постигла да их доведе. Али су оставили портал отворен и Думан, члан Чаробњака Црног Круга, путовао је и у стварни свет (када га је Набу победио у епизоди 24 сезоне 4 серије (Дан за правду), у стварности је путовао у вртлогу који се завршава на порталу који носи у стварни свет. Думан је проузроковао сасвим хаос, па чак имао однос са женом по имену Ли Мериведер и имао кћерку, Анн (која се касније придружила Звездиној Флоти Федерације). Када Жузеп Марија и Иши Кадсе су скоро поразили Думана, са портала је дошао Огрон, лидер Чаробњака Црног Круга, а ситуација се извукла из контроле. Тада је Мелина имала идеју: она жели да улази на портал заједно са Набу, Блумом, Лејлом, Рокси, Думаном и Огроном, и да га затвара из свемира серије „Винкс“. Думан и Огрон ће се распасти, а четири девојчице и Набу би отишле у свемир серије „Винкс“. Овако је то урадила, иако су Жузеп Марија 14 и Иши Кадсе јој рекли да то не ради. Мелина је успела да затвори портал, али је остала заробљена у свемиру серије „Винкс“. Думан и Огрон су уништени.

Наступи у серији „СеријаСтар4Уреди

У 2020. години, Жузеп Марија 25 постигне да ремаратеријализује и да спасава Мелину од лимба. Мелина ожени са 0-ов и Карлин сином, Франни. Касније је присутна у катастрофи на Марсу у 2059. години, где због непознате експлозије, први тим који је на Марсу први пут умро.

Наступи у филму „Планетес 2: Творац монтажеУреди

Жузеп Марија 14 је изгубио у лимбу девојчицу која се зове Винкс-Мелинс. Десет година касније, у 2020. години, Жузеп Марија 24 води прилично непријатан живот: он и Иши су прекинули, Звездана Флота Федерације више не постоји и полиција је чак јури. Он је створио многе непријатеље… Има само један корисни предмет: фотоапарат. Фотоапарат који сними прошлост, садашњост и будућност његових авантура. Тада има шансу: може да промени прошлост. Иде на Теремедо, где је и одбијен, и украде шатл (то је једини брод са којим може да иде у свемир) са временском машином фотоапарата која га води до 2010. године, где носи са собом своју верзију са 14 година, Мелину (Мелинсина копија) и Анн (како би им помогла) на његову будућност, 2020. На крају они постижу да исправљају временску линију, а на крају филма приказује се догађаји серије „СеријаСтар4“ када Жузеп Марија 25 постигне да ремаратеријализује Мелину од лимба.

Ликови серије „Планетес
Серија Главни ликови серије
Планетес (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАј ТанабеФи КармајклЈури Михалков
Планетес (оригинална серија) Жузеп МаријаРалжаЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес Мата 2 Жузеп МаријаРалжаМануелЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес 3 Жузеп МаријаЛинаМануелЛајаЛијаДиегоПадокЈош децеБурсијанциИши Кадсе0ПумикиКарлаАннРутиттоКимберли
СеријаСтар4 ГрокаПадокВише чланова посадеЖузеп МаријаИши Кадсе0ПумикиКарлаАннЛајаКимберли (Мими)Дани
Више… Мелина (Винкс-Мелинс)ЕрикаЗлатно СтварањеЛоренаЛауринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлиј Франку