FANDOM

PlanetesII

Постер филма 2.

Планетес 2: Творац монтаже (Planetes II: El director del muntatge на каталонски језик) је филм проширеног универзума Планетеса објављен 2010. године, година у којој се налази прича. То је био други филм заснован на проширеном универзуму Планетеса.

Садржај Уреди

Жузеп Марија 14 је изгубио у лимбу девојчицу која се зове Винкс-Мелинс. Десет година касније, у 2020. години, Жузеп Марија 24 води прилично непријатан живот: он и Иши су прекинули, Звездана Флота Федерације више не постоји и полиција је чак јури. Он је створио многе непријатеље… Има само један корисни предмет: фотоапарат. Фотоапарат који сними прошлост, садашњост и будућност његових авантура. Тада има шансу: може да промени прошлост.

Иде на Теремедо, где је и одбијен, и украде шатл (то је једини брод са којим може да иде у свемир) са временском машином фотоапарата која га води до 2010. године, где носи са собом своју верзију са 14 година, Мелину (Мелинсина копија) и Анн (како би им помогла) на његову будућност, 2020. Али није све довољно лоше: појављује се a ромуланац, клингонац и Жузепов Маријин најгори непријатељ: Алиј Франку.

Списак ликова Уреди

Лик Планета Чин
Жузеп Марија 14, 24 и 25 Теремедо Адмирал
Иши Кадсе Теремедо Капетан
0 Теремедо Командир
Карла Земља Старији поручник
Пумики Земља Старији поручник
Анн ½ Земља
½ Мјењолик из лимба
Поручник
Marta (копија) Алтернативна копија, Земља Заставник
Мелина Земља Нема чинова
Ђуаник Земља Нема чинова
Сара Земља Нема чинова
Тулак Ромулус Антагонисти
Капетан клингон Кронос
Алиј Франку Теремедо

Сукцесија Уреди

Претходни филм Тренутни филм Следећи филм
Планетес 1: Играни филм Планетес 2: Творац монтаже Планетес 3: Између два временска периода