FANDOM

Сандра Лопез је лик проширеног универзума Планетеса. Она је са Земље.

Примарни свемир Уреди

Сандра Лопез је девојчица која је студирала у Жузеповој Маријиној истој школи, где се налази тајни суперкомпјутер. Жузеп Марија са 14 година се упознао са Сандром и мало се заљубио у њега, али то је била немогућа љубав, а Жузеп Марија 14 се одустао. Сандра је имала момка, али њихова веза није трајала дуго. Када је Жузеп Марија завршио студије у овој школи и почео да студира у другој школи, само ју је видео на улици. Постепено, Жузеп Марија и Сандра су почели да се виде више пута и постали пријатељи. Али након што је Жузеп Марија раскинуо своју везу са Иши Кадсем, и посебно пошто Сандра и друга девојчица понекад иду са њим, Жузеп Марија 20 поново се заљуби у њу и жели да буде више времена са њом, и почињу да унапређују своје пријатељство.

У филму „Планетес 5: Твоје име на Земљи“, једног дана Жузеп Марија 21 је пољубио Сандру, но открио је временски парадокс који забрињава много, јер упркос чињеници да су се пољубили, Сандра је заљубљена у другог дечака. Жузеп Марија 21 верује да је овај дечак он сам који долази из будућности, и он би могао бити Жузепова Маријина верзија од 2020. године која је путовала у прошлост до 2010. године. Овај тип живи на Земљи под именом Роберт и каже да долази из Бугарске. Жузеп Марија 21 каже да се Роберт појавио пошто он се заљубио у Андреу, чини се да његова будућа верзија покушава да учини да Жузеп Марија има везу са Сандром да га избегава да не жели да буде са Андреом, и зато Роберт љуби Сандру да би се заљубила у Жузепа Марију са Теремедосијанским спајањем ума јер је Жузеп Марија 21 заљубљен у Андреу. Међутим, Жузеп Марија 21 не може да размишља о односу са Андреом, пошто је она њихова непријатељица и сви знају да регентица Андреа жели освета против Жузепа Марије и Звездане Флоте Федерације. Жузеп Марија 21 мисли да је Роберт такође дошао да избегне нешто што ће се у будућности догодити Сандри. Жузеп Марија 21 ради Теремедосијанска стварања ума са Сандром више пута, и једног дана поново се пољуби. У Робертовој кући, Роберт гледа слику Сандре и каже: „Урадићу све што је потребно да не умреш, тако да не можеш да знаш ништа о Звезданој Флоти Федерације!“… Према томе, Сандра је сада главни лик јер је девојчица у кога је заљубљен бивши адмирал Земље, и једина нада за њега да спречи да га регентица Андреа победи.

У филму „Планетес 6: Сам у обичном свету“, Жузеп Марија 22 више није заљубљен у Сандру. У филму „Планетес 7: Крај једне будућности“, због последње акције коју је регентица Андреа могла да уради пре него што је поражена, 25. јула, 2019. године, брод „FEF 07“ пада на Земљу, а Сандра је била на броду. Жузеп Марија 23 се враћа у прошлост како би поништио све штете на Земљи, али не може да спаси свог брата 0 и Сандру. Али Панда мења историју и избегава ове догађаје, тако да брод 07 није уништен и ни 0 ни Сандра не умиру. Панда обавештава официре брода 07 да је променио временску линију, па ће се друге ствари догађати. Панда иде на Земљу да би потврдио да је Сандра добро и поздравља је, али она га не познаје овим изгледом. Сандра се више не појављује.

Огледало свемир Уреди

Мало се зна о Сандрином пореклу. У 2009. години, Сандра Лопез се придружила Јусмовој војсци девојака јер је била заљубљена у њега. Док је била само још једна девојка за за Јусму, Сандра је украла неколико технологија и створила портал да путује у примарни свемир. Тамо је упознала Жузепа Марију, адмирал Земље у Звезданој Флоти Федерације, и одвела га у огледало свемир. Али Јусма их је ставио у замку, и скоро убија свој дупликат. Жузеп Марија 14 је побегао у свој свемир када му је Иши Кадсе из примарног свемира помогла са свемирским бродом „FEF 07“, а онда је Јусма почео да мучи Сандру јер је она путовала у примарни свемир и украла технологију.

Сандра се не појављује све док се временска линија не промени, млада верзија Селене Гомез која је била у примарном свемиру под лажним именом „Паула Деглане”, опоравља сећање које је Иши Кадсе од примарног свемира избрисала о свом идентитету и врати се у свој свет како би обновила историју. Брод „FEF 07“ иде у огледало свемир да је прогања и заврше у борби против побуне коју је Андреа формирала, и сада су у Кастељдефелсу (овај град изгледа средњег века са гиљотинима), официри Звездане Флоте Федерације су пронашли Сандру Лопез и верују да их може да спаси, али открива се да је Сандра Андреин партнер.

Ипак, како је већ помогла Жузепу Марији, Сандра им помаже и издаје Андреу, и такође се открива да је млада Селена такође Андреин партнер у тајности. Андреа открива да Сандра жели да је изда и убије је. Онда више официра Звездане Флоте Федерације долазе и започињу пуцњаву, и побегну. А Жузеп Марија краде транспортну лопту из Сандриног тела у џепу. Али Сандра је променила Андреин хеликоптер, и када Андреа покуша да полети да прогања официре Звездане Флоте Федерације (који су побегли), њен хеликоптер пада у море, а официри Звездане Флоте Федерације заробљавају и затварају Селену на планету Теремедо (од примарног свемира).

Галерија Уреди

Ликови серије „Планетес
Серија Главни ликови серије
Планетес (аниме) Хачирота „Хачимаки“ ХошиноАј ТанабеФи КармајклЈури Михалков
Планетес (оригинална серија) Жузеп МаријаРалжаЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес Мата 2 Жузеп МаријаРалжаМануелЛајаДиегоЈош децеБурсијанци
Планетес 3 Жузеп МаријаЛинаМануелЛајаЛијаДиегоПадокЈош децеБурсијанциИши Кадсе0ПумикиКарлаАннРутиттоКимберли
СеријаСтар4 ГрокаПадокВише чланова посадеЖузеп МаријаИши Кадсе0ПумикиКарлаАннЛајаКимберли (Мими)Дани
Више… Мелина (Винкс-Мелинс)ЕрикаЗлатно СтварањеЛоренаЛауринАлександраСелена ГомезАндреаСандра ЛопезАлиј Франку