FANDOM

Теремедо

Теремедо.

16

Теремедосијански мушкарац.

Теремедо или M2 Munt1-DT1 је планетоид који се налази у вортексу унутар планине на планети Марс у Сунчевом систему. Не врти око ниједне звезде, али планету илуминира светлосна лопта по имену Солемедо. Ротира се на себи са ротационим периодом од 24 сата, што одређује кретање дана и ноћи. Има један природни сателит, Лудне. Њихова технологија је напреднија од Земљине технологије.

Теремедосијанци Уреди

Теремедосијанци су хуманоидне врсте које потичу са планете Теремедо. Теремедосијанци су двоструки примати веома слични људима, али су снажнији. Теремедосијанци, заједно са људима, гоболијанцима, нимбијанцима и миријанцима (из Талосијског система) формирају Звездну Злоту Федерације.

Порекло Уреди

Теремедосијанци и сулибани имају заједничко порекло на удаљеној планети у Андромедини галаксији: две преостале сестре изумрле цивилизације су основале обе врсте. Старија и одвратна сестра звана Сулни је основала сулибанску врсту, а млађа и мирнија сестра звана Мелни је основала теремедосијанску врсту. Сулни је умрла, а Мелни је остала сама. Свемирски брод „FEF 08“ је пронашао Мелни на њеној планети, а капетан Грока је одлучила да остане с њом и умре на планети.

Места и врсте серије „Планетес
Звездана Флота Федерације: Земља (људи)Гобола (гоболијанци)Теремедо (теремедосијанци)Вулкан (вулканци)Талос (нимбијанци и миријаци)
Друге врсте: Кронос (клингонци)Сулибанци (путници кроз време)ТекодаПегаз (пегасијанци)Доминион (зона сумрака)Млечни путОгледало свемир